Marketing
"Sok koji pokreće sve"
Nova kampanja Tropicane: Osvrt na historiju i inovacije kroz godine
Nove reklame Tropicane ističu utjecaj na brunch, mimozu i konzumaciju iz frižidera. Kampanja pod nazivom "Sok koji pokreće sve" ističe ono što marka tvrdi da je "osnovno izmislila" u znak priznanja svoje preko 70-godišnje historije.
Obmanjivala putnike
Nizozemska aviokompanija kriva za manipulativni "zeleni" marketing
Nizozemska aviokompanija kompanija KLM navodila je manipulativnim "zelenim" marketingom putnike na krive zaključke kako bi poboljšala korporativni imidž i uvjerila ih da brine za okoliš, presudio je danas nizozemski sud.
Morbidno
Javnost zgrožena reklamom s automobilom u kojem je poginula Lady Di
Francuska organizacija ADMD, koja se zalaže za eutanaziju, podijelila je na društvenim mrežama plakat koji rekreira užasnu scenu u pariškom tunelu iz 1997. godine gdje je poginula princeza Diana.
Marketing
Michaels promoviše online trgovinu "MakerPlace" uz slogan 'Poštujte ručno izrađeno'
Prva kampanja koja promoviše online prodavnicu fokusiranu na ručno izrađene proizvode postavljena je kao šaljivi pristup "Poštovanju".
Marketing
Brendovi sportske odjeće profitiraju od uspona ženskih sportskih događaja na TV-u
Oglašavanje tokom programa uživo na ženskim sportskim događajima na TV-u je doživjelo dvocifreni porast efikasnosti, prema izvještaju kompanije Edo.
Niz informacija
Zašto 'padamo' na privlačan izgled kozmetičkih proizvoda
Društvo opsjednuto vizualnim automatski privlače lijepe male kutijice, naročito kad obećavaju vječitu mladolikost, dugotrajan make-up i kožu poput bebine. Ipak, izgled otkriva još niz bitnih informacija.
Online platforma
Hugo Boss dolazi na Roblox: Promovisat će novu liniju odjeće inspirisanu traperom
Roblox nastavlja da izgrađuje usluge prilagođene trgovcima brendova koji vide igre i koncept metaverzuma kao važne mostove za generaciju Z. Angažovanje mladih potrošača je ključno za Hugo Boss jer se bori da postigne prodajne ciljeve.
Marketing
Hrabar marketinški potez: Guinness angažuje Jasona Momoau za St. Patrick's Day
Guinness je ostvario partnerstvo s glumcem Jasonom Momoaom za novu kampanju pred Dan svetog Patrika, navedeno je u saopćenju za medije.
Brojne pogodnosti
Biz solution BH Telecoma: Vaše poslovanje zaslužuje bolja rješenja
Najbolja poslovna ponuda na bh. tržištu.
Istraživanje Evropske komisije
Influenseri na internetu ne označavaju komercijalne sadržaje
Mreža za saradnju na području zaštite potrošača (CPC), koju koordinira Evropska komisija, ovih je dana objavila pregled objava internet influensera.
U hitnim slučajevima
Viber iskoristio pad Facebooka i Instagrama za sjajnu reklamu
Pad Facebooka, Instagrama, i Messengera bio je inspiracija za brojne memove i šale, a neki su ovaj problem iskoristili za samopromociju.
Centar Delta Planet
''HOME & GARDEN INTERIOR DESIGN'' uskoro u Banja Luci
Događaj ''HOME & GARDEN INTERIOR DESIGN'' namijenjen stručnjacima, profesionalcima i zaljubljenicima u uređenje enterijera i eksterijera održat će se 16.3.2024. godine u Banja Luci u Delta Planet centru.
Vodećih regionalni Forum
Sarajevo Tourism Summit 2024. najavljuje svoj drugo izdanje
Sarajevo će ponovno postati epicentar internacionalnog turističkog susreta, jer se 24. i 25. aprila 2024. godine, u hotelima Holiday i Europa, održava drugo izdanje Sarajevo Tourism Summita.
Marketing
Grafička dizajnerka Tea Jagodić: Bolji smo od stranaca, ali imamo loš marketing
U svijetu gdje umjetnost susreće društvenu svijest, Tea Jagodić, talentovana grafička dizajnerka iz Banjaluke koja trenutno živi i radi u Beogradu, izdvaja se kao jedinstven glas, jer za razliku od ostalih grafičkih dizajnera, Tea kroz svoja djela priča priču koju nesebično dijeli sa širokim auditorijumom koji se njenim djelima inspiriše, poistovjećuje i motiviše.
80. godišnjica
Smokey Bear i dalje širi poruku o prevenciji požara kroz emotivnu reklamu
Najnovija verzija onoga što se naziva najdugovječnijom PSA kampanjom u Americi prikazuje dobro poznatog medvjeda kako vodi gledatelje kroz godine savjeta za prevenciju požara.
"Media Magnet"
Bh. influenserice pokrenule marketing agenciju
Bh. influenserice Andrea Tomašević Kolenda i Slađana Ikić pokrenule su vlastitu marketing agenciju.
Masterclassovi
Sajam hotelijerstva i ugostiteljstva BiH HUBiH 2024
U Sarajevu će 05.-06.03.2024. godine, u Hotel Hills-u, biti održan Sajam hotelijerstva i ugostiteljstva BiH HUBiH 2024.
Sponzorisani videozapisi
Marketing i zarada na TikToku: Više je načina
TikTok, popularna društvena medijska platforma koja je eksplodirala svojom zaraznom kombinacijom kratkih videozapisa, postala je ključno mjesto za stvaranje sadržaja i zarađivanje novca za kreatore širom svijeta.
Nezaobilazna strategija
Uloga Content marketinga u komunikaciji: Veza između brendova i publike
U eri digitalne revolucije, gdje su informacije dostupne na svakom koraku, sposobnost brendova da se istaknu postala je ključni faktor uspjeha.
Originalnost
'Nismo VISOKI PREDSTAVNIK al' namećemo NAJBOLJE CIJENE!': Otkriveno ko stoji iza domišljatih reklama
Bilbordi sa promotivnim porukama poput "Nismo VISOKI PREDSTAVNIK, ali namećemo NAJBOLJE CIJENE!" te "Gdje su cijene niže nego naša očekivanja od političara" nedavno su se pojavili širom Bosne i Hercegovine i nasmijali javnost, a sada je otkriveno i ko stoji iza njih.