Marketing

Statistički podaci

Više od trećine preduzeća u EU koristi online reklamiranje

Ključ za poslovni uspjeh

Tri psihološka trika kojima možete poboljšati online prodaju

Nije opcija, već nužnost

Kako optimizirati Facebook oglase kada cijene oglašavanja rastu

Pojačavanje vidljivosti

Najbolji načini da iskoristite praznike i događaje za promociju

Više nije dodatna opcija

Kako AI mijenja pravila igre u marketingu na društvenim mrežama

Oštre kritike

Zara na udaru: Zbog premršavih modela uklonili reklame

Strateški proces

Rebrendiranje: Kada je vrijeme da promijenite logo, poruke i ton komunikacije?

Izbjegnite ih

Pet grešaka koje lokalni brendovi prave na društvenim mrežama

Ključ je u pitanju

Vodič za korištenje ChatGPT-ja: Precizno pitanje, kvalitetan odgovor

Nike, Pokemon...

Kada reklame ožive: Pogledajte kako 3D bilbord u Tokiju privlači svjetske brendove

Igraju bitnu ulogu

Kako iskoristiti recenzije i preporuke u marketing strategiji

"Najizazovnija reklama"

Dionice American Eagle Jeans-a skočile nakon što je Donald Trump javno pohvalio reklamu

Fokus koji kratko traje

Marketing u doba pažnje od tri sekunde: Kako opstati?

Savremeni pristup

Zašto marketinška strategija mora dolaziti prije proizvoda?

Nezaobilazan segment

Kako koristiti AI alate za brži i bolji sadržajni marketing

Marketing

Marketinški trendovi 2025: SEO i umjetna inteligencija idu ruku pod ruku

Novi izvještaj

Preispitivanje marketing sadržaja za putovanja u doba umjetne inteligencije

Polazna tačka izgradnje

Zašto nije dovoljno imati samo dobar logo: Ključne komponente snažnog brenda

Snažan rast

Digitalni oglasi dominiraju tržištem zabave i medija

Vrijeme hiperprodukcije

Zašto se ljudi vezuju za brendove, a ne proizvode?