BiH

Sajam malih porodičnih firmi: Još jedna uspješna prezentacija domaćih proizvoda

Autor: Biznis.ba
Sajam malih porodičnih firmi: Još jedna uspješna prezentacija domaćih proizvoda

Treći jesenji i ujedno posljednji ovogodišnji Sajam malih porodičnih firmi, u organizaciji Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće - kvalitetno proizvedeno u BiH“, zatvoren je danas na Trgu oslobođenja - Alija Izetbegović u Sarajevu.

Sajamska manifestacija, čiji je cilj afirmacija domaće privrede i promocija domaćih proizvoda, okupila je oko 30 izlagača, odnosno proizvođača meda, ljekobilja i organskih proizvoda, kao i proizvođača tekstila i kože, nudeći širok spektar kvalitetnih proizvoda.

Sekretar Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće - kvalitetno proizvedeno u BiH“ Arnel Hodžić istaknuo je za Fenu kako je i ovaj sajam malih porodičnih firmi ispunio očekivanja, te da je bio dobra prilika za predstavljanje širokog asortimana i mogućnosti domaće proizvodnje.

Istovremeno, najavio je održavanje narednog sajma u istom formatu, planiranog za mart 2020. godine, te izrazio očekivanje da će i taj, poput posljednjeg ovogodišnjeg, potvrditi kontinuitet kvaliteta i uspješne prezentacije proizvoda iz cijele Bosne i Hercegovine.

Na značaj te sajamske manifestacije ukazala je i njena dugogodišnja sudionica Senada Kovač, predstavnica firme 'Obrtnička djelatnost - Domaći proizvodi Kovač' s područja Tjentišta, na čijem su pultu bili izloženi organski proizvodi (džem, pekmez, sok...)

Izražavajući zadovoljstvo još jednim uspješnim predstavljanjem u glavnom gradu BiH, potcrtala je kako su u ponudi zdravi proizvodi koji se prave od autohtonih vrsta voća i bilja, bez šećera, konzervansa i 'hemije'.

Slične utiske dijeli i Fatima Gerzić iz obrtničke radnje iz Bosanske Krupe, koja se bavi proizvodnjom i plasmanom meda i proizvoda na bazi meda te ljekovitog bilja.

Njihova zajednička ocjena jeste da se radi o jednom od najboljih sajmova, koji bilježi dobru posjećenost te omogućava sticanje većeg broja kupaca, kao i uspostavu određenih kontakata, neophodnih za uspješniji plasman njihovih i proizvoda drugih izlagača.

Kako je rečeno prilikom otvaranja Sajma 11. novembra, cilj održavanja te sajamske manifestacije jeste afirmacija domaće proizvodnje i plasmana domaćih proizvoda, kao i animiranje građana, potencijalnih kupaca da kupuju domaće i tako se na najneposredniji način uvjere u kvalitet te ponude.

Pored promocije širi se i mreža kupaca što nudi priliku za proširenje djelatnosti kojima se male firme bave. Svi proizvodi se na sajmu mogu pronaći po promotivnim cijenama što je praksa već duže od deset godina - poručili su iz Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće – kvalitetno proizvedeno u BiH“.

Biznis.ba / FENA