Marketing
konkurencija
Marketinški ratovi velikih brendova
Je li pametno „prozivati” svoju konkurenciju? Ili je bolje ono "Uzdaj se u se i u svoje kljuse?" Zavisi.
bitna stavka
Kako odabrati prepoznatljivu boju za svoj brend?
Boja može stvoriti nezaboravan dojam za vaš brend, stoga je važno odabrati odgovarajuću nijansu. Na taj način ćete povećati prepoznatljivost i stvoriti snažan vizualni identitet
pet načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.
video
Stigla prva AI reklama za igračke
Stigla nam je i prva AI reklama za igračke, a ljudsko učešće u stvaranju je i dalje bilo važno.
moguća zloupotreba
Veliki brendovi ne žele umjetnu inteligenciju prilikom oglašavanja
Prema navodima Ad Agea, velike kompanije i brendovi počinju zahtijevati poboljšane sigurnosne mjere u svojim ugovorima s oglašivačkim agencijama.
Inditex grupacija
Koja je tajna Zarine modne strategije? Ne koristi metode oglašavanja, a uspješnosti ne manjka
Bez obzira na dob i spol, koji stil odjeće vam se najviše sviđa? Vjerovatnoća da niste posjetili Zara trgovinu je nula. Što pokazuje koliko ova firma ulaže u svoju strategiju oglašavanja.
uska povezanost ili ipak ne?
Kako incident s kvalitetom proizvoda utječe na brend?
Izgradnja brend lojalnosti je dugoročan, strateški proces. Zahtijeva vrijeme i gradnju odnosa s potrošačima. Istraživanja o izgradnji brend lojalnosti se provode više od 70 godina i još uvijek ne znamo sve mehanizme tog procesa. Puno je faktora koji direktno ili indirektno utječu na izgradnju brand lojalnosti, čineći taj proces složenim i višedimenzionalnim.
popularna aplikacija
TikTok u SAD-u generisao 16 milijardi dolara prihoda od oglašavanja
Agencije koje predstavljaju najveće oglašivače na TikTok-u prave rezervne planove obzirom da se SAD priprema zabraniti popularnu aplikaciju za video sadržaje.
ogroman utjecaj
Hoće li funkcije umjetne inteligencije ugroziti oglašivačku industriju?
Do kraja godine više od milijardu ljudi širom svijeta počet će koristiti novu verziju Google Searcha. Generativne funkcije umjetne inteligencije pružit će korisnicima potpunije i izravnije odgovore. Nudit će informacije u obliku razgovora, potpuno mijenjajući Googleov temeljni proizvod.
rang lista
Ovo je sedam najomraženijih brendova u Americi
Twitter, Meta (Facebook) i TikTok su tri najveća svjetska giganta društvenih medija. Oni su ujedno i tri brenda s najgorom reputacijom u SAD-u, prema nedavno objavljenoj Axios Harris Poll 100 rang listi za 2023.
marketing
Amazon preokrenuo tržište streaming oglasa, a Netflix plaća cijenu
Amazon.com ubacio je kukuruz u klipove Netflixovih reklamnih planova.
privukla pažnju mnogih
Ova reklama je postala hit među navijačima u Hrvatskoj
Ovih dana pažnju navijača širom Hrvatske privukla je reklama za jednu robotsku kosilicu.
Apple Intelligence
Samo bi se Apple usudio da rebrenduje AI. Da li će uspjeti?
Nakon što je prošlog mjeseca bio na meti zbog neugodne reklame u kojoj je izgledao nesvjestan uticaja vještačke inteligencije (Artificial Intelligence – AI) na svijet, marketinško odjeljenje Apple-a je sada rebrendovao AI u “Apple Intelligence”. To je podvig superiornosti koji samo ova kompanija može izvesti, ocjenjuje Parmy Olson, kolumnistkinja Bloomberga.
u pitanju basnoslovna cifra
Globalno tržište oglašavanja raste brže od očekivanja
Globalni prihod od oglašavanja porast će 7,8% u 2024. na gotovo 990 milijardi dolara, isključujući političko oglašavanje u SAD-u, objavila je medijska investicijska grupa GroupM u novoj prognozi koja značajno povećava očekivanja u odnosu na prethodnu procjenu od 5,3%.
američka glumica
Sofia Vergara lansirala svoj brend kafe
Američka glumica Sofia Vergara, porijeklom iz Kolumbije, lansirala je svoj brend kafe ¡Díos Mio!.
ocjena stručne komisije
Slovenačka kompanija Petrol je državni prvak u marketingu
Kompanija Petrol je, prema mišljenju stručne komisije, ostavila najveći pečat u svim raspisanim kategorijama.
marketing
SAD: Električna vozila tema kampanje za predsjedničke izbore
Pretendent na mjesto predsjednika SAD Donald Trump kaže da je politika vlade predsjednika Joea Bidena da promoviše električna vozila (EV) „radikalan plan“ koji bi ubio privredu u državama SAD koje se bave proizvodnjom automobila.
Kontra efekat
Presuda pojačala donacije Trumpovoj kampanji
Bivši američki predsjednik Donald Trump i Republikanski nacionalni odbor (RNC) prikupili su 141 milion dolara u maju, rekli su zvaničnici kampanje, a donacije su očigledno porasle zbog presude za tajnu isplatu novca, u kojoj je Trump proglašen krivim.
inovativna kampanja
Grand kafa osvojila dvije prestižne Digital Cup nagrade na Social Media Summitu Sarajevo
Na trećem po redu Social Media Summitu koji se održao u Sarajevu, Grand kafa je osvojila dvije prestižne nagrade i to za najbolju inovativnu kampanju za konkurs “Kreiraj festivalsku šoljicu” u okviru Sarajevo Film Festival kampanje, i najbolju CSR kampanju za inicijativu ,,Hajde da imamo vremena za ono što je zaista važno”.
fudbalska zvijezda
David Beckham je novi brend ambasador Alibabe
Fudbalska zvijezda David Beckham promovisat će Alibabu i njenu međunarodnu platformu za e-trgovinu, AliExpress, u njenom najvećem globalnom partnerstvu, objavila je poslovna jedinica u ponedjeljak.