Marketing
Victimes & Citoyens
U Francuskoj pokrenuta kampanja pod nazivom "Vozite kao žene"
Francusko udruženje za bezbjednost na putevima je pokrenulo zanimljivu kampanju pod nazivom ‘Vozite kao žene‘ s ciljem smanjenja broja smrtnih slučajeva u saobraćaju.
burne reakcije
Samsung se ruga Appleovoj reklami za iPad Pro
Nedavno je Apple izazvao kontroverzu svojom reklamom "Crush", koja je prikazivala uništavanje instrumenata, fotoaparata, skulptura i drugih stvari kako bi istaknuo novi iPad Pro s OLED ekranom. Nakon burnih reakcija Apple se čak ispričao, a izvršni direktor priznao je da su promašili cilj ovim videom.
globalna kampanja
David Beckham novi ambasador piva Stella Artois
Omiljeni belgijski brend piva na prigodnom je druženju s medijima, influencerima i partnerima predstavio novi vizualni identitet i novu kampanju “A taste worth more” koja slavi opuštena druženja s prijateljima i porodicom.
Podrška za mlade
Fondacija UNIQA SEE Future za bolju budućnost mladih talenata iz regije
U Zagrebu je zvanično počela sa radom Fondacija UNIQA SEE Future, koja će podržavati mlade talente iz oblasti sporta, kulture i održivosti sa prostora jugoistočne Evrope.
postizanje prednosti
Deset razloga zbog kojih vašoj firmi treba digitalni marketing
Porast životnog standarda, dostupnost obrazovanja i konačno pristup internetu omogućili su ljudima puno lakše pokretanje vlastitog poslovanja nego što je to bilo u prošlosti.
Video
Jose Mourinho u novoj reklami Turkish Airlinesa povodom finala Lige prvaka
Nacionalni turski avioprijevoznik Turkish Airlines (THY) objavio je reklamni film snimljen sa svjetski poznatim portugalskim trenerom Joseom Mourinhom za finale UEFA Lige prvaka 2024. godine.
Nosi li pravu poruku?
Appleova nova reklama uznemirila javnost
Kada jedna reklama postane viralna, to je obično iz jednog od dva razloga — toliko duboko odjekne kod gledalaca da ne mogu prestati pričati o toliko ili ih toliko uznemiri da žure na društvene mreže da izraze svoje ogorčenje.
globalni brendovi
Kakvu poruku nose content marketing kampanje?
Više od 85% globalnih brendova koristi content marketing. Ali manje od polovice misli da su uspješni u tome. Iz vrlo jednostavnog razloga - dobar content je teško napraviti. Osim toga, izlaže vas velikom riziku da kampanja ne uspije i da izgubite veliki broj korisnika i klijenata. Ipak, ima onih kompanija koje tako dobro pogode kampanju da im se ne možemo prestati diviti. Dobro, možemo. Dovoljno dugo da bismo naučili nešto iz njihovih primjera.
moć marketinga
Mračne tajne prodavnica - kako vas tjeraju da što više trošite
Koliko ste podložni utjecaju trgovaca ovisi o puno elemenata, ali uglavnom sve završi tako da kupujete i ono što vam ne treba.
ekološke posljedice letova
Zeleni marketing obmanjuje putnike, tri poznate aviokompanije pod istragom EU
Air France, njegov nizozemski ogranak KLM i Lufthansin Brusells Airlines potvrdili su danas da istragu Evropske komisije o zelenom marketingu, koji putnike pokušava uvjeriti da su aviokompanije ublažile utjecaj letova na okoliš.
Njih deset
Ovo su najbolje reklame za hranu i piće svih vremena
Prije nekog vremena londonski marketinški portal The Drum čitatelje je zamolio da nominiraju reklame za koje misle da su najbolje svih vremena. Hiljade prijedloga zatim su predali komisiji najjačih kreativaca i marketinških stručnjaka s liste World Creative Rankings i komisiji sudaca iz svoje redakcije.
Jasni procesi
Marketing strategija za uspješnu prodaju
Dobro razumijevanje navika kupovine ciljane publike pomaže u odabiru boljih distribucijskih kanala.
Real Beauty
Dove je izbacio najbolju AI reklamu ikad
Dove, brend za osobnu njegu, poznat je po svojim kampanjama koje naglašavaju stvarnu ljepotu ljudi sa stvarnim tijelima.
Britanski vozač
Legendarni David Coulthard vozit će F1 bolid na Red Bull Showrun u Sarajevu
Za sve one koji nestrpljivo čekaju juni i najavljeni spektakularni show Red Bull Showrun u Sarajevu, imamo sjajne vijesti! Naime, britanski F1 vozač David Coulthard dolazi u glavni grad BIH, gdje će voziti bolid Formule 1.
Lancoma
Najbolja svjetska teniserka postala ambasadorica beauty brenda
22-godišnja poljska teniserka, svjetski broj jedan, Iga Swiatek pohvalila se na društvenim mrežama titulom ambasadorice Lancoma.
Usmjerena ka Olimpijadi
Inspirativan spot za jačanje mentalne otpornosti sportista uoči Olimpijade
Powerade, sportski napitak u vlasništvu Coca-Cole, predstavio je globalnu kampanju s gimnastičarkom Simone Biles koja je usmjerena na podršku mentalnom i fizičkom blagostanju sportista.
Reklama prijavljena nadležnim
Bura u Italiji zbog reklame: Pop pričešćuje časnu sestru čipsom
U Italiji je izbila velika bura zbog reklame za čips brenda Amica.
Pozitivni komentari
Jennifer Lopez zaštitno je lice nove Intimissimi kampanje
Sada je dostupna Intimissimi kolekcija donjeg veša čije je zaštitno lice Jennifer Lopez.
Za mladu zvijezdu
Nike predstavio Wembanyamin logo, kažu da je najbolji ikada!
Francuski košarkaš Victor Wembanyama zaludio je NBA u svojoj rookie sezoni u najjačoj ligi svijeta.
Trogodišnje pregovaranje
Sukob Carrefoura i PepsiCo-a otkriva moć marketinga
Sudski proces između Carrefoura (CARR.PA) i PepsiCo-a (PEP.O), koji je nedavno riješen nakon trogodišnjeg pregovaranja, osvjetljava novi aspekt takvih pregovora koji mijenja odnos između maloprodajnih lanaca i dobavljača.