Marketing

Važna simbolika

Zmajevi otvaraju EuroBasket: Košarka kao priča o zajedništvu i vjeri u budućnost

Dio ukupnog identiteta

Zašto je važno ime brenda i kako do njega doći

Kultni modni brend

All-In postaje August Barron: Novi identitet za novu eru brenda

Brojni rizici

Zaštita marketing istraživanja od AI dezinformacija

Video

Mostarac i Stari most u reklami poznate aviokompanije AJet

Bilježe konstantan rast

Sadržaj koji prodaje: Zašto blogovi, newsletteri i podcasti i dalje dominiraju

Los Angeles

Kako je Disney+ pretvorio second hand radnju u marketinšku atrakciju

Push i pull marketing

Kako navesti kupca da izabere baš vaš proizvod?

Nezaobilazan alat

LinkedIn kao najvažnija mreža za B2B biznis

JP Elektroprivreda BiH

Kampanja Energetska efikasnost 2025: Kako racionalno upravljati troškovima za električnu energiju

Statistički podaci

Više od trećine preduzeća u EU koristi online reklamiranje

Ključ za poslovni uspjeh

Tri psihološka trika kojima možete poboljšati online prodaju

Nije opcija, već nužnost

Kako optimizirati Facebook oglase kada cijene oglašavanja rastu

Pojačavanje vidljivosti

Najbolji načini da iskoristite praznike i događaje za promociju

Više nije dodatna opcija

Kako AI mijenja pravila igre u marketingu na društvenim mrežama

Oštre kritike

Zara na udaru: Zbog premršavih modela uklonili reklame

Strateški proces

Rebrendiranje: Kada je vrijeme da promijenite logo, poruke i ton komunikacije?

Izbjegnite ih

Pet grešaka koje lokalni brendovi prave na društvenim mrežama

Ključ je u pitanju

Vodič za korištenje ChatGPT-ja: Precizno pitanje, kvalitetan odgovor

Nike, Pokemon...

Kada reklame ožive: Pogledajte kako 3D bilbord u Tokiju privlači svjetske brendove