Marketing
Zanimljiv format
Kako biznis može iskoristiti video sadržaj za postizanje svojih marketinških ciljeva
Video se pojavljuje kao vitalni element za svaku marketinšku strategiju u 2025. jer platforme za kratke video snimke poput TikTok-a i Instagrama nastavljaju rasti i povećavaju svoju popularnost.
Marketinška revolucija
Zašto i kako će 'dosadna' tehnologija postati najvažniji marketinški trend 2025.
Godinama je tehnološka industrija bila opsjednuta sljedećom “velikom stvari”. Blockchain, AI glasovni asistenti, metaverzum – svaki obećava da će revolucionirati marketing kakav poznajemo.
Inovativne strategije
Marketing e-trgovine: Pretvaranje pretraživača u kupce
Zamislite da se probudite i pronađete svoju omiljenu online prodavnicu koja nudi upravo proizvod koji ste tražili – po sniženoj cijeni.
Međunarodni festival
Apple je kreativni marketer 2025. godine po izboru Cannes Lionsa
Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions proglasio je Apple za svog kreativnog marketera 2025. godine.
Ulaganja i samo ulaganja...
Zašto se većina firmi boji eksperimentisanja u marketingu?
Pronaći pravog marketinškog stručnjaka nije teško, ali postoji ključni uslov — budžet.
Marketing
Top 50 kreativnih marketinških kampanja brendova 2024. godine
U svijetu u kojem su potrošači sve teže dostižni, isticanje iz mase nikada nije bilo izazovniji zadatak.
Obmanjujuće izjave
Sud zabranio reklamu Lufthanse
Regionalni sud u Köln-u zabranio je njemačkom avio-prevozniku Lufthansa korištenje obmanjujućih izjava o smanjenju emisije ugljičnog dioksida u reklamama.
Besprijekorno chic
Roze, ogromno i potpuno inovativno – BÉBÉ EXPRESS je stigao!
BÉBÉ EXPRESS nije običan vending – to je spoj mode, tehnologije i estetike u potpuno novom formatu.
Marketinške inovacije
Kreativno oglašavanje: Apple se poigrava sa filmskim narativima
Gotovo svaki holivudski akcioni film, koji drži do sebe, sadrži sljedeću scenu: nekoliko iskusnih policajaca hoda direktno prema kameri, u dramatičnoj usporenoj snimci – dok se u pozadini pale eksplozije i vatrene kugle.
Bitno za marketing
Nova poslovna filozofija: Prilagodite se potrebama kupaca u svakom trenutku
“Sastajemo se s našim klijentima tamo gdje jesu” – ova marketinška mudrost postala je nezaobilazna u poslovnom svijetu.
Ključna uloga
Deset ideja za reklamni materijal koji će vaši klijenti voljeti
Pravilno odabran reklamni materijal igra ključnu ulogu u izgradnji i održavanju odnosa sa klijentima. Bilo da birate praktične, inovativne ili luksuzne proizvode, svaki detalj treba da odražava pažnju prema vašim klijentima i njihovim potrebama.
Čarolija povezuje generacije
Dino Merlin i Coca-Cola u Bosni i Hercegovini ozvaničili ekskluzivnu trogodišnju saradnju
Kada se spoje legendarni kantautor i globalni brend, rezultat ne može biti ništa drugo nego čista čarolija.
Bitna uloga
Šta e-mail adresa govori o vama i vašem brendu?
Naziv internet domena je osnovni element vašeg digitalnog prisustva na internetu. Neohodno je da shvatite da je veoma važno kakvu mail adresu koristite, jer ona učestvuje u kreiranju i osnaživanju vašeg internet identiteta i brenda.
Inovativan pristup
Super aplikacije osvojile su Aziju, a kod nas tek stižu: Korisnici im se vesele, evo i zašto
Jedna aplikacija - za gotovo sve naše dnevne potrebe. Od prebacivanja novca preko narudžbe hrane i taksija do planiranja kazališta ili putovanja. Svaka treća osoba u svijetu već je koristi. U pitanju su super aplikacije koje su osvojile azijska tržišta, a u Europi njihovo vrijeme tek dolazi.
Kombinacija trendova
E-mail marketing i mikroinfluenceri: Savršena kombinacija za digitalni uspjeh
U svijetu digitalnog marketinga, brendovi neprestano traže najučinkovitije načine za privlačenje potrošača.
Najveći sportski događaj u SAD
SuperBowl-om dominirali oglasi o umjetnoj inteligenciji
Nakon što se slegnu dojmovi same utakmice, Super Bowl svake godine donosi televizijske oglase o kojima se danima priča nakon samog finala. Ovogodišnji LIX je poseban jer su u svijetu oglašavanja tehnološke kompanije preuzele vodeće oglašivačke termine u najgledanijem televizijskom programu godine.
Najveći sportski događaj
Super Bowl: Kad pola minuta reklama košta 4,5 miliona dolara
Super Bowl, najveći sportski događaj u SAD, iz godine u godinu ruši rekorde kad je u pitanju TV gledanost, pa je prošlogodišnje izdanje u kojem su Seattle Seahawks pobijedili Denver Bronkose sa 43:8, u prosjeku gledalo 111,5 miliona gledalaca, čime je postao najgledaniji program u historiji SAD.
Autentične poruke za publiku
Pet trendova koji će oblikovati marketing u 2025.
Marketing više nije samo privlačenje pažnje, već građenje pravih odnosa, personalizovanih iskustava i autentičnih poruka koje zaista odjekuju kod publike.
Popularni glumac
Fanovi šokirani licem Toma Cruisea u Super Bowl reklami: "Kao da ga je operisao AI"
Super Bowl nije donio samo iznenađenja za obožavatelje američkog nogometa. Tokom utakmice je, naime, prikazana reklama s Tomom Cruiseom, čiji izgled je začudio mnoge i izazvao lavinu reakcija na društvenim mrežama
bitna stavka kupovine
Native oglašavanje: Ključ uspjeha u digitalnom marketingu 2025. godine
U modernom digitalnom svijetu, klasični oblici oglašavanja sve teže zadržavaju pažnju korisnika. Marketinški stručnjaci suočavaju se s izazovom kako prenijeti poruku, a istovremeno stvoriti vrijedno iskustvo.