Marketing

Promo

Gibonni na NetWork 13 konferenciji: Razgovor o knjigama, pjesmama i tehnologiji

Od 22. do 24. oktobra

"TEChTONIC CHANGES" konferencija u Neumu na temu Cyber sigurnosti i digitalne javne uprave

Promo

"Svakodnevno zlato" sada nosi Seletti potpis: Za one koji ne pristaju na dovoljno dobro

Značajna priznanja

Dodijeljene Woman.comm of the Year nagrade: Ovo su dobitnice

Višegodišnje partnerstvo

CeraVe zvanični skincare i haircare partner NBA lige

SUV C5 Aircross

Citroën briše granicu između sna i stvarnosti u kampanji „The Dreamer“

Tradicionalni pretraživač

Firefox cilja generaciju Z kroz prvu globalnu kampanju s Whaler grupom

Nova funkcija

Pulse u ChatGPT-u: Šta svaki marketinški stručnjak mora znati

Alat savremenog marketinga

Brend ambasadori: Kako ih odabrati i maksimalno iskoristiti

Dublja integracija podataka

Amazon širi svoj oglašivački domet

Zbog pretile djece

Britanci uveli zabranu oglašavanja nezdrave hrane

Održavanje reputacije

Digitalni PR: Kako brendovi koriste online medije za izgradnju reputacije

Oblici oglašavanja

Zašto su recenzije i preporuke najbolja reklama

Konkurencija između brendova

Brendovi sa stavom: Kako društvena odgovornost gradi povjerenje potrošača

Kontinuirano jačanje

Strategije za povećanje prisutnosti brenda online

Saradnja

Kardashian i Nike spajaju snagu brenda i marketing u novoj kolekciji NikeSkims

Savremeno doba

Kako influenceri grade povjerenje i zašto im ljudi više vjeruju od institucija

Strateški alat

Rebranding: Kada i kako promijeniti imidž brenda

Korak ispred potrošača

Prediktivni marketing: Kako brendovi predviđaju vaše potrebe prije vas

Ključna uloga

Uloga sajmova i evenata u izgradnji prepoznatljivosti brenda