Marketing
oglasi s njegovim likom
Poljski milijarder Brzoska planira tužiti Meta zbog lažnih reklama na Facebooku
Poljski milijarder Rafał Brzoska i njegova supruga planiraju tužiti kompaniju Meta zbog lažnih reklama na Facebooku i Instagramu koje koriste njegovu sliku i šire lažne informacije o njoj na ovim društvenim mrežama.
Novitet
Dolce & Gabbana predstavio parfem za pse, ime mu je 'Fefe'
Modna kuća Dolce & Gabbana lansirala je novi parfem za pse bez alkohola, a nazvan je "Fefe" po pudlici jednog od vlasnika kuće, Domenica Dolcea.
google
Reklama za Olimpijske igre mora biti uklonjena
Google više neće emitovati reklamu za Olimpijske igre koja prikazuje dijete koje koristi vještačku inteligenciju da napiše pismo obožavaocu.
novi električni automobil
Renaultova prodajna kampanja: Ako se razvedete i vratite auto, dobit ćete novac nazad
Renault daje velika obećanja u vezi s lansiranjem novog električnog automobila Renault Scenic. Ako živite u Velikoj Britaniji, reklamna kampanja Renaulta obećava britanskim kupcima – dobar brak! Renault opisuje Scenic kao porodični automobil s puno prostora i udobnošću za cijelu porodicu. Dakle, jednostavno nema razloga za svađu putnika.
sponzor
Luksuzni brend platio 150 miliona za Olimpijske igre
Francuski konglomerat vrhunskih brendova LVMH, u okviru kojeg posluju brendovi poput Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi, Givenchy... platio je oko 150 miliona eura kako bi postao premium partner tekućim Ljetnjim olimpijskim igrama u Parizu 2024.
10 miliona dolara vrijednosti
Trumpova kampanja pokreće reklamni 'blic' u šest ključnih država
Kampanja republikanskog predsjedničkog kandidata Donalda Trumpa pokrenut će 10 miliona dolara vrijedan reklamni 'blic' u šest ključnih država ove sedmice pokušavajući suzbiti val entuzijazma birača i donacija za njegovu demokratsku suparnicu Kamalu Harris.
prijetnja ostalim brendovima
Shein i Temu agresivnim modelom oglašavanja prodiru na evropsko tržište
Online kupovina već se duboko uvukla u navike Evropljana, posebice je to bilo vidljivo tokom pandemije. Iako su se sad kupci vratili i u fizičke trgovine, online je opstao i raste. U EU je 2023. godine 70 posto korisnika interneta kupovalo online, podaci su Eurostata.
caudalie
Poznati kozmetički brend oduševio reklamom: "Ovo je marketing"
Jedno od najvećih pitanja uoči ljetnih Olimpijskih igara u Parizu, koje počinju 26. jula, jest hoće li se u rijeci Seini moći plivati. Naime, plivanje na otvorenom trebalo bi se održati upravo u toj rijeci, a mnogi su skeptični je li rijeka dovoljno čista za to.
pozitivne i negativne reakcije
Daniel Craig snimio kampanju za luksuzni brend
Britanski glumac Daniel Craig pojavio se u reklamnoj kampanji jesen/zima za špansku luksuznu modnu kuću Loewe.
proizvođač sportske opreme
Adidas uklonio Belu Hadid iz kontroverzne reklame
Njemački proizvođač sportske opreme Adidas objavio je da je uklonio manekenku palestinskog porijekla Belu Hadid iz kontroverzne reklamne kampanje za nove patike SL7.
uprkos ekonomskim izazovima
Globalni prihodi od oglašavanja će u 2026. godini dostići bilion dolara
Uprkos ekonomskim izazovima, tehnološkim poremećajima i pojačanom takmičenju na pojedinim geografskim područjima i u okviru pojedinih sektora, globalni sektor zabave i medija nastavio je rasti u 2023. godini. PwC-ovo istraživanje o sektoru zabave i medija Global Entertainment & Media Outlook 2024-28 pokazalo je da su se ukupni prihodi povećali za 5 posto na 2,8 biliona dolara.
istraživanje
100 najvećih B2B kompanija ima bilion dolara neiskorištene vrijednosti u vlastitim brendovima
Microsoft je daleko najvrijedniji B2B brend na svijetu i vrijedi gotovo dvostruko više od svog najbližeg konkurenta, Amazona.
pet je načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.
zanimljiva ideja
FOTO / Umjetnik oduševio originalnošću: Kako bi svjetski brendovi izgledali u srednjem vijeku?
Umjetnik iz Sankt-Peterburga s online pseudonimom "Ilja Stallone" kreirao je seriju originalnih logotipa za poznate brendove, koji su postali vrlo popularni na internetu, a došao je i na jednu zanimljivu ideju.
tržišno djelovanje
Sponzorstvo EURO 2024: Kineski brendovi preuzimaju svjetsku scenu
Dok ljubitelji fudbala širom Njemačke doživljavaju uzbuđenje, slavlje i razočaranje prateći poteze svojih sunarodnjaka na terenu, globalne kompanije koriste ovaj mjesec za ulaganje i povrat znatnih finansijskih sredstava. Među najzastupljenijima na EURO 2024 ističu se one iz udaljenih zemalja.
cmo
Deset najboljih direktora marketinga u svijetu
Na učinke marketinga u posljednjoj deceniji značajno je utjecala evolucija tehnologije i medija, što je časopis Forbes uzeo u obzir u sada, u deceniji od prvog popisa ovog tipa.
veliki utjecaj
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.
konkurencija
Marketinški ratovi velikih brendova
Je li pametno „prozivati” svoju konkurenciju? Ili je bolje ono "Uzdaj se u se i u svoje kljuse?" Zavisi.
bitna stavka
Kako odabrati prepoznatljivu boju za svoj brend?
Boja može stvoriti nezaboravan dojam za vaš brend, stoga je važno odabrati odgovarajuću nijansu. Na taj način ćete povećati prepoznatljivost i stvoriti snažan vizualni identitet
pet načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.