Marketing
10 miliona dolara vrijednosti
Trumpova kampanja pokreće reklamni 'blic' u šest ključnih država
Kampanja republikanskog predsjedničkog kandidata Donalda Trumpa pokrenut će 10 miliona dolara vrijedan reklamni 'blic' u šest ključnih država ove sedmice pokušavajući suzbiti val entuzijazma birača i donacija za njegovu demokratsku suparnicu Kamalu Harris.
prijetnja ostalim brendovima
Shein i Temu agresivnim modelom oglašavanja prodiru na evropsko tržište
Online kupovina već se duboko uvukla u navike Evropljana, posebice je to bilo vidljivo tokom pandemije. Iako su se sad kupci vratili i u fizičke trgovine, online je opstao i raste. U EU je 2023. godine 70 posto korisnika interneta kupovalo online, podaci su Eurostata.
caudalie
Poznati kozmetički brend oduševio reklamom: "Ovo je marketing"
Jedno od najvećih pitanja uoči ljetnih Olimpijskih igara u Parizu, koje počinju 26. jula, jest hoće li se u rijeci Seini moći plivati. Naime, plivanje na otvorenom trebalo bi se održati upravo u toj rijeci, a mnogi su skeptični je li rijeka dovoljno čista za to.
pozitivne i negativne reakcije
Daniel Craig snimio kampanju za luksuzni brend
Britanski glumac Daniel Craig pojavio se u reklamnoj kampanji jesen/zima za špansku luksuznu modnu kuću Loewe.
proizvođač sportske opreme
Adidas uklonio Belu Hadid iz kontroverzne reklame
Njemački proizvođač sportske opreme Adidas objavio je da je uklonio manekenku palestinskog porijekla Belu Hadid iz kontroverzne reklamne kampanje za nove patike SL7.
uprkos ekonomskim izazovima
Globalni prihodi od oglašavanja će u 2026. godini dostići bilion dolara
Uprkos ekonomskim izazovima, tehnološkim poremećajima i pojačanom takmičenju na pojedinim geografskim područjima i u okviru pojedinih sektora, globalni sektor zabave i medija nastavio je rasti u 2023. godini. PwC-ovo istraživanje o sektoru zabave i medija Global Entertainment & Media Outlook 2024-28 pokazalo je da su se ukupni prihodi povećali za 5 posto na 2,8 biliona dolara.
istraživanje
100 najvećih B2B kompanija ima bilion dolara neiskorištene vrijednosti u vlastitim brendovima
Microsoft je daleko najvrijedniji B2B brend na svijetu i vrijedi gotovo dvostruko više od svog najbližeg konkurenta, Amazona.
pet je načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.
zanimljiva ideja
FOTO / Umjetnik oduševio originalnošću: Kako bi svjetski brendovi izgledali u srednjem vijeku?
Umjetnik iz Sankt-Peterburga s online pseudonimom "Ilja Stallone" kreirao je seriju originalnih logotipa za poznate brendove, koji su postali vrlo popularni na internetu, a došao je i na jednu zanimljivu ideju.
tržišno djelovanje
Sponzorstvo EURO 2024: Kineski brendovi preuzimaju svjetsku scenu
Dok ljubitelji fudbala širom Njemačke doživljavaju uzbuđenje, slavlje i razočaranje prateći poteze svojih sunarodnjaka na terenu, globalne kompanije koriste ovaj mjesec za ulaganje i povrat znatnih finansijskih sredstava. Među najzastupljenijima na EURO 2024 ističu se one iz udaljenih zemalja.
cmo
Deset najboljih direktora marketinga u svijetu
Na učinke marketinga u posljednjoj deceniji značajno je utjecala evolucija tehnologije i medija, što je časopis Forbes uzeo u obzir u sada, u deceniji od prvog popisa ovog tipa.
veliki utjecaj
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.
konkurencija
Marketinški ratovi velikih brendova
Je li pametno „prozivati” svoju konkurenciju? Ili je bolje ono "Uzdaj se u se i u svoje kljuse?" Zavisi.
bitna stavka
Kako odabrati prepoznatljivu boju za svoj brend?
Boja može stvoriti nezaboravan dojam za vaš brend, stoga je važno odabrati odgovarajuću nijansu. Na taj način ćete povećati prepoznatljivost i stvoriti snažan vizualni identitet
pet načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.
video
Stigla prva AI reklama za igračke
Stigla nam je i prva AI reklama za igračke, a ljudsko učešće u stvaranju je i dalje bilo važno.
moguća zloupotreba
Veliki brendovi ne žele umjetnu inteligenciju prilikom oglašavanja
Prema navodima Ad Agea, velike kompanije i brendovi počinju zahtijevati poboljšane sigurnosne mjere u svojim ugovorima s oglašivačkim agencijama.
Inditex grupacija
Koja je tajna Zarine modne strategije? Ne koristi metode oglašavanja, a uspješnosti ne manjka
Bez obzira na dob i spol, koji stil odjeće vam se najviše sviđa? Vjerovatnoća da niste posjetili Zara trgovinu je nula. Što pokazuje koliko ova firma ulaže u svoju strategiju oglašavanja.
uska povezanost ili ipak ne?
Kako incident s kvalitetom proizvoda utječe na brend?
Izgradnja brend lojalnosti je dugoročan, strateški proces. Zahtijeva vrijeme i gradnju odnosa s potrošačima. Istraživanja o izgradnji brend lojalnosti se provode više od 70 godina i još uvijek ne znamo sve mehanizme tog procesa. Puno je faktora koji direktno ili indirektno utječu na izgradnju brand lojalnosti, čineći taj proces složenim i višedimenzionalnim.
popularna aplikacija
TikTok u SAD-u generisao 16 milijardi dolara prihoda od oglašavanja
Agencije koje predstavljaju najveće oglašivače na TikTok-u prave rezervne planove obzirom da se SAD priprema zabraniti popularnu aplikaciju za video sadržaje.