Marketing
Dvominutni oglas
Fiat kroz reklamu “No Grey“ postigao savršeno brendiranje
Stavovi marketinških stručnjaka o tome šta čini dobru reklamu nisu uvijek isti kao kod potrošača, ali s 'Operation No Grey' Fiat je pogodio sve.
Veliki utjecaj
Gdje je TV oglašavanje u odnosu na socijalne mreže!?
Televizijsko oglašavanje je uvijek uživalo priznanje za uticaj. Ipak, samo 6% marketera kaže da će povećati potrošnju na TV u 2024.
Banjaluka
Promovisana poštanska marka “25 godina postojanja konvertibilne marke“
Promocija filatelističkog izdanja poštanske marke „25 godina postojanja konvertibilne marke“ koju su izdale „Pošte Srpske“ zajedno sa Centralnom bankom BiH održana je danas u 12 časova, u prostorijama „Glavne banke Republike Srpske Centralne banke Bosne i Hercegovine.“
Nastavak kampanje
Dobre priče iz BH Telecoma: “Princ iz Eleja” na MY TV kanalu
Nova domaća humoristična serija “Princ iz Eleja” kreatora Elme Tataragić, Dušana Vranića, Enesa Zlatara i Amre Bakšić Čamo, u režiji Alena Šimića, početkom decembra počinje premijerno prikazivanje ekskluzivno na MY TV kanalu na Moja TV platformi.