Marketing

dvorana mirza delibašić

Hugo Faustino, digitalni strateg za Netflix i Nike, na 12. Brending konferenciji

luksuzni brendovi

LVMH potpisao desetogodišnji ugovor s Formulom 1

sezona 2024/25

Kripto kompanije ulažu 170 miliona dolara u sponzorstva Premier lige

uspjeh u poslovanju

Brend je jedna od najvrijednijih imovina koje ima kompanija

tiktok smart+

Stiže nova vrsta reklama, a evo ko ih kreira

generacija 1996. - 2012.

Tri marketinške lekcije za osvajanje generacije Z

globalna ikona

Levi's i Beyonce udružili se u kampanji

Olakšava obrazovne aktivnosti

Započnite novu akademsku godinu sa Student NET paketima BH Telecoma!

"Mediji i turizam"

Medijsko komuniciranje i dalje igra ogromnu ulogu u turističkoj ponudi

the row

Chanel i L’Oreal ulažu u modni brend sestara Olsen

apple

Marketinška strategija koja dokazano prolazi – a ima samo dvije riječi

200 posjetitelja

Održan drugi Marketing&Business Meetup u Čapljini

autohtoni proizvod

Hercegovačko ekstra djevičansko maslinovo ulje službeno brendirano

ogromne posljedice

Google opet na optuženičkoj klupi: Suđenje koje bi moglo promijeniti oglašivačku industriju

robna kuća

Kohl's lansira novu platformu za brendove - fokus na porodicu

nakon skoro 10 godina

Rihanna i Dior ponovo sarađuju: Službeno lansirana kampanja za J'Adore

reklama u americi

Najčudnija kampanja: Renault se reklamira u zemlji gdje ne prodaje aute

nevjerovatna činjenica

Bernar Arno dominira vinskim svijetom sa četiri najvrijednija brenda

privlačenje pažnje

Tražite ime brenda koje će se isticati? Probajte finska imena

Popusti, igre i iznenađenja

Proslava 2. rođendana omiljenog shopping centra West Gate!